Рекламација
Купац има право рекламације у случају:
- испоруке робе која није наручена;
- испоруке робе у количинама које нису наручене;
- испоруке робе која има материјалне недостатке.
Купац је дужан да рекламацију упути електронским путем на e-mail office@knjigraliste.rs или телефонским путем на број 064 88 22 565 у року од 3 (три) радна дана од закључене наруџбине, тј. од датума доставе, као и да за предметну робу достави одговарајући рачун. Удружење КЊИГРАЛИШТЕ је дужно да о рекламацији Купца одлучи у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема исте, и да о исходу обавести Купца, писменим или усменим путем.
У случају да рекламација Купца буде уважена Удружење КЊИГРАЛИШТЕ има обавезу да отклони недостатак на предметној роби.
У случају да недостатак на предметној роби није могуће отклонити, Купац има право да захтева:
- испоруку исте робе без недостатака;
- повраћај плаћеног новчаног износа.
Купац је дужан да пошаље назад предметну робу у року од 5 радних дана од дана пријема обавештења да је жалба Купца уважена.
Отказивање пошиљке
Купац може да откаже било коју пошиљку без наплате додатних трошкова уколико та пошиљка није ушла у процес паковања и припреме за испоруку.
За детаљније информације позовите нас на број телефона 064 88 22 565 сваким радним даном од 8 до 16 часова или пошаљете e-mail на адресу office@knjigraliste.rs.
Политика приватности
У Удружењу КЊИГРАЛИШТЕ веома ценимо Вашу приватност и зато о Вашим подацима изузетно пажљиво бринемо. Све посредоване информације су сигурне и нећемо их ни под којим условима уступати трећем лицу, што Вам осигурава потпуно сигурно и безбедно пословање и сарадњу са Удружењем КЊИГРАЛИШТЕ.
Одустанак од уговора
Поштовани купци, обавештавамо Вас да се према Закону о заштити потрошача (Службени гласник РС, бр. 62/2014, 6/2016 – др. закон и 44/2018 – др. закон) куповина преко наше интернет продавнице сматра продајом на даљину.
Закон за случај продаје на даљину установљава право купца, који се сматра потрошачем (физичко лице које производ купује ради намирења својих индивидуалних потреба, а не ради обављања професионалне делатности), да одустане од уговора у року од 14 дана од дана када му је производ предат. Приликом одустанка купац може, али не мора, да наведе разлоге због којих одустаје.
Образац/изјаву о одустанку можете преузети овде.
У случају одустанка од уговора, потрошач има право на повраћај новца или на замену за други производ. Новац се купцу враћа по пријему производа, и након што се утврди да је производ неоштећен и исправан.
По пријему изјаве о одустанку, послаћемо курира, која ће у року од 24ч до 72ч од послате изјаве о одустанку, преузети на Вашој кућној адреси производ који се враћа. Радно време курирске службе је сваког радног дана од 8ч до 17ч. Ако истек рока за преузимање робе пада у недељу или у нерадне дане на територији Републике Србије за време државних или верских празника, рок за преузимање робе истиче првог наредног радног дана.
По пријему производа, утврдиће се да ли је производ неоштећен, а у случају оштећења производа, купац ће бити обавештен о томе путем email-a означеног у поруџбеници, у року од 3 радна дана од предаје производа курирској служби. Купац одговара за оштећење производа који су резултат неадекватног руковања производом, тј. купац је искључиво одговоран за умањену вредност производа која настане као последица руковања робом на начин који није адекватан, односно превазилази оно што је неопходно да би се установили његова природа, карактеристике и функционалност. Уколико се утврди да је наступило оштећење производа кривицом купца, одбиће се враћање новца и производ ће му бити враћен на његов трошак.
Удружење КЊИГРАЛИШТЕ је дужно да потрошачу без одлагања врати износ који је потрошач платио по основу уговора, а најкасније у року од 3 радна дана од истека рока за утврђивање да ли је враћен исправан и неоштећен производ, односно од истека рока за обавештавање купца да је производ неисправан или оштећен.
Трошкове враћања робе и новца сноси купац, сем у случајевима када купац добије неисправан или погрешан производ.
Процедура за повраћај средстава
Контактирајте нас позивањем броја телефона 064 88 22 565 или слањем email-a на office@knjigraliste.rs у коме ћете навести следеће податке: број Вашег рачуна/отпремнице, Ваш ЈМБГ (опционо) и број динарског текућег рачуна.
Повраћај средстава се врши искључиво на горе наведени начин, уплатом на динарски текући рачун и није могуће слати новац по куриру у готовини.
У случају враћања робе или повраћаја средстава купцу који је претходно извршио плаћање неком од платних картица, делимично или у целости, а без обзира на разлог враћања, КЊИГРАЛИШТЕ је у обавези да повраћај изврши искључиво путем VISA, EC/MC и Маестро метода плаћања. То значи да ће банка на захтев продавца обавити повраћај средстава на рачун корисника картице.
Замена производа
Производ се у законском року може заменити за други, под условом да није оштећен и коришћен, а трошкове враћања сноси купац. Купац може и не мора да наведе разлоге замене. Замена се мора извршити у законском року од 14 дана од дана пријема пошиљке.
Такође, уколико сте након пријема производа установили да желите да замените исти за други производ исте или веће ценовне категорије, молимо Вас да нас контактирате путем email-a на адресу office@knjigraliste.rs, напишете број Вашег рачуна/отпремнице и назив производа за који желите да замените првобитно поручени производ.
Производ поручен на www.knjigraliste.rs не може се мењати у малопродајном објекту Удружење КЊИГРАЛИШТЕ.
Трошкови испоруке
Трошкове замене производа сноси купац, сем у случајевима када купац добије неисправан или погрешан артикал.